KUPON TASARIMLAR

1 Mayıs 2009 Cuma

BİR KURABİYE DAHA

Başlamışken devam edeyim dedim, 2 tarifi de denedim. Bunu da tavsiye ediyorum, bu da kolay ve her zaman bulunabilecek malzemelerle yapılıyor.
MALZEMELER:
2,5 su bardağı un
2 çay bardağı pudra şekeri
1 çay bardağı sıvı yağ
1 yumurta
1 çay kaşığı kabartma tozu
1 çay kaşığı vanilya
HAZIRLANIŞI:
Tüm malzemeleri bir kaba koyarak hamurunuzu hazırlayın. Çok yumuşak olursa un ilave edin (benim hamurum da sanırım biraz daha unu kaldırabilirdi ama riske atmak istemedim). Merdaneyle 3-4 mm açtıktan sonra arzu ettiğiniz kalıplarla kesin. Tarifte çiçek şeklinde kalıpla kesmiş ama ben hayvan figürlerini denedim.175 dereceye ayarlayarak ısıttığınız fırında pişirin. Üzerlerini dilediğiniz şekilde süsleyerek servis yapın. Ben şekiller kaybolmasın diye süslemedim.
Bunu da çok beğeneceksiniz. Bu hafta sonu mutlaka deneyin. Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: